مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ دی ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

گروه شهری: همزمان با آغاز بارش برف در ساعات اولیه بامداد روز شنبه به منظور جلوگیری از لغزندگی معابر و نیز تسهیل و تسریع توأم با ایمنی تردد خودروها بیش از 400 تن شن مخصوص در بزرگراه‌ها، تقاطع‌های غیرهمسطح، پل‌ها و خیابان‌های اصلی شمال تهران پخش شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، طی یک ماه گذشته و با بارش برف در مناطق شمالی تهران، به منظور پاکسازی و برف‌روبی معابر بیش از 2500 تن شن مخصوص توسط شهرداری منطقه یک در خیابان‌های اصلی و فرعی توزیع شده است.

براساس همین گزارش، طبق پیش‌بینی‌های انجام شده برای زمستان سال جاری 20 هزار تن شن مخصوص در مخازن اصلی و 200 مخزن زرد رنگ و غلطان در تقاطع‌های اصلی و فرعی‌های شیب‌دار شمال تهران دپو شده است.

این گزارش می‌افزاید: ستاد برف‌روبی به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و صعب‌العبوربودن برخی معابر در حدود 25هزار کیسه شن مخصوص نیز در این معابر و دوربرگردان‌های منطقه جاسازی کرده است.

در این گزارش از ساکنین و شهروندان منطقه درخواست شده در صورت لزوم و عدم امکان خدمات‌رسانی به موقع توسط ماموران ستاد برف‌روبی، با استفاده از بیل‌های موجود در کنار این مخازن، نسبت به پخش شن در معابر برفی اقدام کنند.

کد خبر 11679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز